mMedica PS – podstawowa wersja programu obsługująca rozliczenia z NFZ. Funkcjonalnie odpowiada Pakietowi Świadczeniodawcy. Zarejestrowanie zrealizowanych świadczeń można przeprowadzić bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (takich, jak: planowanie wizyt, rejestracja, obsługa w gabinecie …). Sposób pracy jest podobny do pracy w Pakiecie Świadczeniodawcy. Unowocześniony został interfejs oraz uproszczony sposób wprowadzania danych. Dzięki połączeniu nowej technologii oraz innowacyjnego podejścia do projektowania systemu powstał produkt prosty i szybki w obsłudze, a jednocześnie wyposażony we wszystkie potrzebne funkcje ułatwiające pracę.
Wersja mMedica PS została skonstruowana tak, aby maksymalnie uprościć i przyspieszyć proces rejestracji i rozliczania świadczeń. Połączenie wieloletnich doświadczeń zdobytych przy produkcji systemów dla Służby Zdrowia z całkowicie nową konstrukcją ekranów i formularzy wprowadzania danych oraz przemyślany dobór funkcji, zaowocowały powstaniem programu nowoczesnego, a jednocześnie gwarantującego stabilność i ciągłość rozliczeń z NFZ.
mMedica PS to program dla wszystkich, którzy są zobowiązani do rozliczania z funduszem, a jednocześnie nie potrzebują dodatkowych funkcji związanych z obsługą pacjentów. W wersji PS można ewidencjonować i rozliczać świadczenia bez konieczności wykonywania jakichkolwiek czynności dodatkowych, jak np. rejestrowanie pacjenta czy obsługa gabinetu. Dlatego też pracę z tym programem można rozpocząć bez dodatkowych inwestycji (np. dodatkowe komputery czy budowa sieci). Ponadto korzystanie z mMedica PS nie wymusza zmiany sposobu pracy przy jednoczesnym otwarciu nowych możliwości wykorzystania programu.
Funkcje mMedica PS
Obsługa kartoteki pacjentów:
- gromadzenie niezbędnych danych pacjenta
- szybki i skuteczny mechanizm wyszukiwania pacjentów
- dostęp do wszystkich potrzebnych funkcji z poziomu kartoteki pacjentów
Wprowadzanie i modyfikacja danych pacjenta:
- prosty formularz dopisywania nowego pacjenta
- ewidencja szczegółowa dokumentów upoważniających (UE, zgoda wójta/burmistrza itp.)
- wydruk standardowej karty pacjenta
- wprowadzanie danych za pomocą karty ubezpieczenia zdrowotnego
Obsługa deklaracji POZ:
- wprowadzenie deklaracji na podstawie wskazanej innej deklaracji
- pojedyncze i grupowe wycofywanie deklaracji POZ
- grupowe przepisywanie deklaracji POZ
- grupowe kopiowanie deklaracji POZ pomiędzy listami aktywnymi
- przegląd historii weryfikacji deklaracji POZ
- drukowanie deklaracji POZ na podstawie danych zapisanych w systemie
Rozliczenia świadczeń i sprawozdawczość rozliczeniowa:
- import umów
- eksport listy deklaracji POZ do OW NFZ w obowiązującym formacie danych
- import wyników weryfikacji deklaracji POZ
- wprowadzanie i modyfikację danych o rozliczeniach zrealizowanych świadczeń
- eksport do NFZ danych o zrealizowanych świadczeniach
- import potwierdzeń do wyeksportowanych danych o zrealizowanych świadczeniach
- tworzenie sprawozdań rozliczeniowych dla NFZ
- eksport sprawozdań rozliczeniowych do NFZ
- import danych potwierdzających z NFZ w zakresie sprawozdań rozliczeniowych
- półroczne sprawozdania z wykonanych badań diagnostycznych
- miesięczne sprawozdania ze zrealizowanych porad POZ
Obsługa z urządzeń zewnętrznych:
- jednoczesna współpraca z kilkoma drukarkami
- obsługa czytników kart chipowych
- obsługa czytników kodów kreskowych
Archiwizacja danych:
- składowanie i odtwarzanie danych
Konfiguracja i zarządzanie systemem:
- tworzenie i zarządzanie harmonogramami pracy
- zarządzanie personelem medycznym
- tworzenie struktury organizacyjnej
- zarządzanie systemem zabezpieczeń i uprawnień
- wyszukiwanie i łączenie zdublowanych danych pacjentów